سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خراب آباد دل
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر...

دروغ پردازی سخیف یک رسانه آمریکایی علیه رهبری

این روزنامه آمریکایی در ادامه ادعای سخیف خود نوشت: دستور ترور "رفیق حریری" از تهران مستقیما به "عماد مغنیه" فرمانده نظامی وقت حزب الله صادر شد. او هم با کمک معاون خود به همراه یک تیم ویژه طرح ترور را اجرا کردند!

به گزارش شیعه آنلاین، پایگاه اینترنتی روزنامه "نیوز ماکس" آمریکا در شماره صبح روز گذشته خود طی گزارشی مطالبی بیان کرد و مدعی شد که این مطالب برخی از اسناد و مدارک مربوط به پرونده ترور "رفیق حریری" نخست وزیر پیشین لبنان است.

"نیوز ماکس" در این مطلب خود پرونده ترور "رفیق حریری" را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای وصل کرده و در ادعایی سخیف مقام معظم رهبری را به عنوان گرداننده طرح و عملیات ترور "رفیق حریری" معرفی کرد.

این روزنامه در ادامه ادعای خود نوشت: پرونده ترور "رفیق حریری" در آینده نزدیک آتشی را در لبنان و دیگر کشورهای منطقه برافروخته خواهد کرد زیرا پشت پرده عملیات ترور وی رهبر ایران بوده است! زیرا او را جاسوس عربستان سعودی می دانستند.

"نیوز ماکس" همچنین مدعی شد که دادگاه بین المللی ترور "رفیق حریری" اسناد و مدارکی در اختیار دارد که ثابت می کند ایران و مقامات ارشد آن نیز به همراه اعضایی از حزب الله لبنان در این طرح ترور دست داشته اند.

این روزنامه آمریکایی در ادامه ادعای سخیف خود نوشت: دستور ترور "رفیق حریری" از تهران مستقیما به "عماد مغنیه" فرمانده نظامی وقت حزب الله صادر شد. او هم با کمک معاون خود به همراه یک تیم ویژه طرح ترور را اجرا کردند!


نظر

الهه | 2:32 عصر - سه شنبه 89/10/28


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر...

قسم به  ساحت پاکیزه ی مسلمانی

قسم به لحظه ی برخورد مُهر و پیشانی

قسم به حرمت دلسجده های طولانی

قسم به مجلس روضه ، به چشم بارانی

قسم به سوز شب سینه های طوفانی

قسم به راز و نیاز و نماز عرفانی

قسم به وقت ظهور امام پنهانی

قسم به روح بلند مه جمارانی

قسم به آنچه که گفتیم و آنچه می دانی

نظام ما و نظام حسین ، هر دو یکی ست

امام عاطفه ، سید علی خامنه ای ست...

برگرفته از وبلاگ نذر


نظر

الهه | 2:0 عصر - سه شنبه 89/10/28


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر...


رهبر معظم انقلاب در ابتدای جلسه درس خارج فقه خود در تاریخِ بیست و ششم دی‌ماه 89 (یازدهم صفر 1432)، با بیان حدیثی از امام صادقدر مورد راهای تسلط شیطان برانسان فرمودند:

فى‌الفقیه، عن الصّادق (علیه‌السّلام) [حضرت امام جعفر صادق علیه‌السّلام فرمودند]: «من لم یکن له واعظ من قلبه و زاجر من نفسه و لم یکن له قرین مرشد استمکن عدوّه من عنقه». اولین چیزى که موجب می‌شود که انسان بتواند در مقابل دشمنش - که مراد، شیطان است - ایستادگى کند و مانع بشود از تصرف دشمن و تسلط دشمن، [این است که:] «واعظ من قلبه»؛ از قلب خود واعظى براى خود داشته باشد. قلب متذکر بیدار، انسان را نصیحت می‌کند، موعظه می‌کند. یکى از بهترین وسائلِ اینکه انسان قلب را وادار کند به موعظه‌ى خود و فعال کند در موعظه‌ى خود، همین دعاهاست، دعاهاى مأثور - صحیفه‌ى سجادیه و سایر دعاها - و سحرخیزى؛ اینها دل انسان را به عنوان یک ناصح براى انسان قرار می‌دهد. اول این است: «واعظ من قلبه».

[دوم اینکه:] «و زاجر من نفسه»؛ از درونِ خود یک زجرکننده‌اى، منع‌کننده‌اى، هشداردهنده‌اى داشته باشد. اگر این دو تا نبود، «و لم یکن له قرین مرشد»، یک دوستى، همراهى که او را ارشاد کند، به او کمک کند، راهنمائى کند، این را هم نداشته باشد - که این، سومى است - که اگر چنانچه از درون، انسان نتوانست خودش را هدایت کند و مهار نفسِ خودش را در دست بگیرد، [باید] دوستى داشته باشد، همراهى داشته باشد، همینى که فرمودند: «من یذکّرکم اللَّه رؤیته»، که دیدار او شما را به یاد خدا بیندازد؛ اگر این هم نبود، «استمکن عدوّه من عنقه»؛ خود را در مقابل دشمنِ خود مطیع کرده است؛ دشمنِ خود را مسلط کرده است بر خود و بر گردن خود، که سوار بشود. که [منظور از] دشمن، همان شیطان است. اینها لازم است. از درون خود، انسان، خود را نصیحت کند. بهترین نصحیت‌کننده‌ى انسان، خود انسان است؛ چون از خودش انسان گله‌مند نمی‌شود. هر کسى انسان را نصیحت کند، اگر قدرى لحن او تند باشد، انسان از او گله‌مند می‌شود؛ اما خود انسان، خودش را نصیحت کند؛ دشنام بدهد به خودش، ملامت کند، سرزنش کند خودش را؛ اینها خیلى مؤثر است. موعظه کند، زجر کند. در کنار اینها، یا به جاى اینها اگر نبود، آن وقت دوست، رفیق، که دستگیرى کند انسان را.


نظر

الهه | 12:55 عصر - سه شنبه 89/10/28


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر...

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران بر اساس این مبانی و شاخص‌ها می‌کوشد زمینه‌ساز تحقق «وحدت کلمه» در میان امت اسلامی شود و بدخواهان و بداندیشان ملت بزرگ ایران را مایوس کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سالک ، سخنگوی جامعه روحانیت از انتشار منشور اصولگرایی از سوی محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و محمدرضا مهدوی کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران خبر داد:

به گزارش ایسنا در متن منشور اصولگرایی آمده است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران اسلامی آگاه است که رهبر معظم انقلاب، نیاز کنونی جامعه مومن و متدین ما را «وحدت» دانسته‌اند. با نگاهی به شرایط حاضر و مخاطراتی که بر سر راه پیشرفت انقلاب و تحقق آرمان‌های والای اسلام و امام راحل (رحمه الله علیه) وجود دارد، نیاز به وحدت و ضرورت آن، بیش از پیش، آشکار می‌شود.

امروزه از یکسو دشمن و ایادی استکبار، عداوت خود را آشکار کرده‌اند و هر وسیله‌ای را برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران به کار می‌گیرند؛ از دیگر سو فریب‌خوردگان داخلی، به ابزار دست بیگانه تبدیل شده‌اند و مصالح و منافع ملی را بازیچه خودبینی و نجاجت قرار داده، هویت، افتخارات، تاریخ پربرکت انقلاب و آرمان‌های امام را با هیاهو و هلهله اجانب، سودا کرده‌اند.

در چنین شرایطی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و توصیه‌های ایشان به بصیرت و وحدت، نشان از حکمت، خیرخواهی و واقع‌بینی این فقیه بصیر دارد. خدای را سپاس که این مرز و بوم، به پاس النفاس قدسی پیر جماران، میراث دار نعمت ولایت فقیه شد تا در روزگار فتنه و بحران، دستگیر حال این ملت باشد و در گرداب‌هایی چنین حایل، کشتی نجات امت و راهبر آن تا ساحل امنیت و پیشرفت شود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز، در این رستا، کوشیده‌اند راهکارهای برقراری وحدت میان یاران و وفاداران صادق اسلام، ایران و انقلاب را بررسی کنند.

اولین گام در این مسیر، ارایه تعریفی جامع از «اصولگرایی» و شاخصه‌های امروزین آن بر اساس آموزه‌های دین، وصایای امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری بود؛ اینک و پس از برگزاری نشست‌های متعدد و رایزنی با گروه‌های مختلف اصولگرا، کمیته مشترک جامعه مدرسین و جامعه روحانیت، «مبانی و شاخص‌های اصولگرایی» را اعلام می‌کند.

لازم است از همه اندیشوران، به ویژه مراجع مکرم، روحانیت معزز، دانشگاهیان فرهیخته، گروه‌های همراه انقلاب و نمایندگان مجلس و مسئولین، که به طرق مختلف، از این حرکت وحدت بخش، حمایت و استقبال کردند و با شرکت در نشست‌ها و با ارایه نظرات خود راهنمایی و پیشنهاد‌های ارزشمندی ارایه نمودند، سپاسگزاری شود.

چنان که گفتیم تعریف اصولگرایی، شامل مبانی و شاخص‌هاست. «مبانی»، مفاهیم ثابتی هستند که در هیچ زمینه و وضعیتی، دچار تغییر نمی‌شوند؛ مفاهیمی که جوهره و ثابتات جریان اصولگرایی به شمار می‌آیند. بیان و التزام این مبانی به معنای اهمیت و تعیین‌کنندگی آنها در همه زمان‌ها است.

این «اصول» عبارتند از: 1_ اسلام 2_ جمهوری اسلامی (قانون اساسی)، 3_ خط و سیره امام 4_ ولایت مطلقه فقیه.

«شاخص‌ها» اموری هستند که بیانگر اولویت‌های جریان اصولگرایی در مقام عمل و بخصوص در زمان فعلی می‌باشند، این شاخص‌ها عبارت است از:

1. دفاع از ارزش‌های اسلامی

2. پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی

3. التزام عملی به ولایت فقیه و فصل‌الخطاب دانستن نظر رهبری

4. احترام و توجه به جایگاه روحانیت و مرجعیت

5. ساده زیستی و پرهیز از تجمل‌گرایی و اشرافیگری و توجه ویژه به گروه‌های ضعیف و نیازمند

6. اعتقاد به آزادی‌های مشروع و مردم‌سالاری دینی

7. عدالت محوری و مبارزه با فساد

8. تاکید و باور به پیشرفت همه جانبه کشور

9. اداره امور بر اساس موازین اسلامی، عقلانیت، قانون، برنامه، حسن تدبیر و عطوفت با مردم

10. اعتقاد و التزام به تعامل و هماهنگی میان قوا در سایه تدبیر‌های رهبری

11. دشمن‌شناسی، استکبار ستیزی، استقلال طلبی و موضع‌گیری صریح در برابر دشمنان و فتنه‌ها

12. تلاش برای تحقق وحدت امت اسلامی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران بر اساس این مبانی و شاخص‌ها می‌کوشد زمینه‌ساز تحقق «وحدت کلمه» در میان امت اسلامی شود و بدخواهان و بداندیشان ملت بزرگ ایران را مایوس کند.

در پایان، با سلام و صلوات بر حضرت سید‌الشهدا علیه‌السلام و فرزندان آن حضرت و تعزیت مصیبت عظمای اهل بیت (علیهم‌السلام) و با درود بر روح ملکوتی امام عظیم الشان و آرزوی سلامت و توفیق رهبر معظم انقلاب و دعا برای تعجیل در فرج حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه)، از همه گروه‌های اصولگرا دعوت می‌کنیم، ضمن حمایت از اقدامات مهم و موثر دولت و دیگر قوا و همه کارگزاران، کوشش‌های خود را برای تحقق وحدت امت اسلامی و عزت و سرافرازی اسلام و ملت ایران سامان دهند.

از ملت بزرگوار ایران انتظار داریم با عنایت به این اصول و شاخص‌ها و دفاع از آنها که ضامن حفظ انقلاب و عظمت اسلام و ایران است همدلانه گام بردارند. بعونه و منّه.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.محمد یزدی؛ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

محمد رضا مهدوی کنی؛ دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران

 


نظر

الهه | 11:40 صبح - سه شنبه 89/10/28


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر...

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین (علیه السلام )

ترجمه این ذکر شریف : (( یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربی بحق اخیک الحسین ))

(( ای برطرف کننده غم و اندوه از روی حسین بحق برادرت حسین ، اندوه و مشکل من را برطرف کن  ))

یا سیدی ، یا کاشف الکرب ، جمع الله بیننا و بینک و بین رسوِله و اولیائه فی منازل المخبتین

و خدای ارحم الراحمین ما و شما را و رسولش و اولیائش را در منازل بهشتی با هم جمع کند.

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین ، یا مولای انت باب الحوائج و انا مخزن الحوائج ،

پس بحق برادرت اکشف کربی .

ذکر با کرامت یا کاشف الکرب عن وجه الحسین که برای توسل به حضرت باب الحوائج سفارش شده را

با اخلاص و با طهارت در یک مکان پاک  133 مرتبه به عدد اسم شریف آن حضرت تکرار

نمایید و حاجات خود را به درگاه آن باب حاجات ببرید و بگویید : یا کاشف الکرب اگر مصلحت ما و رضایت الهی

در برآورده شدن آن حاجت است ، بحق الحسین و بحق وجه الحسین حاجاتمان را

برآورده نمایید.


نظر

الهه | 10:48 صبح - سه شنبه 89/10/28



نظر

الهه | 9:55 صبح - سه شنبه 89/10/28


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر....

کاش... وقتی خدا در حشر بگوید: چه داشتی؟

سر برکند حسین (علیه السلام )... بگوید: حساب شد...


نظر

الهه | 3:19 عصر - یکشنبه 89/10/26


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر...


ویندوز قرمز حاوی نکات جالبی بود برای ایرانیها.  جای تامل دارد که صهیونیست ها حاضرند برای ترور یک دانشمند هسته ای ایران چنین وقت و هزینه ای راصرف کنند و اینچنین بر روی یک خائن سرمایه گذاری کنند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند.  ولی شاید که نه، حتما یک عده در همین داخل کشورمان همچنانسرشان را در میان برف غفلت و جهالت پنهان می کنند و هم دشمنی آمریکا و اسرائیل را انکار می کنند و هم قدرت اطلاعاتی ایران را! از دو حالت هم خارجنیستند یا جاهل اند و یا مزدور!  ولی دشمن نژاد پرست صهیونیست بیدار است و برای ضربه زدن به این مملکت برنامه ریزی دقیق و جزبه جز می کند. ما را با مزدوران و هم دستان و منافقین کاری نیست جز حرب و عداوت و دشمنی اما روی سخن با غافلان است که بدانند این ویندوز قرمز فقط به سوی جهنم باز میشود و بس!

زمانی که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی و سربازان امام عصر(عج)بصورت رسمی اطلاعاتی از این عملیات ترور و فرد دستگیر شده به بیرون می دهندشاید برای مردم عادی جالب و جذاب باشد ولی کلمه به کلمه ی آن برای صهیونیستها و موساد پتکی است آهنین!سربازان گمنام امام عصر(عج)در قضیه دستگیری عبدالمالک ریگی ضرب شصتی اساسی به سیا نشان دادند و امروز در دستگیری عاملان ترور شهید دکترعلی محمدی قدرت اطلاعاتی خود را به رخ موساد کشاندند.موساد و سیا در مقابله با شیعه علی(ع) هر چه هم داشته باشد و از هر نوع تکنولوژی ممکن هم که برخوردار باشد یک سلاح را ندارد و نخواهد داشت.توکل به خدا و توسل به اهل بیت، سلاح هر شیعه علی(ع) است. وقتی می گوییم شیعه ،دیگر ملیت مطرح نمی شود، از سربازان گمنام امام زمان(عج) در لبنان و حزب الله  بگیر تا سربازان گمنام ایرانی امام عصر (عج)در اطلاعات ایران.

متن کامل اظهارات مجید جمالی عامل اصلی ترور شهید دکتر مسعود علیمحمدی از طریق تلویزیون پخش شد .


نظر

الهه | 2:30 عصر - یکشنبه 89/10/26


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر...

 

 

اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای


نظر

الهه | 2:9 عصر - یکشنبه 89/10/26


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر...



معرفت پیدا کردن نسبت به امام زمان و موالات و اطاعت از او که بیان دیگری از التزام سیاسی نسبت به حکومت مشروع اسلامی است، از جمله اموری است که در صحت و دوام کلیت التزام [به دین] دخیل است.

مسئلة حکومت، در ترکیب شریعت اسلامی به طور کامل تأثیر‌گذار است. در صورت نبود دین التزام، خلل بزرگی ـ نه تنها در امر حکومت ـ بلکه در همة وجوه حیات مسلمانان ایجاد می‌شود.

اگر چنین نیست، پس چرا اگر شخصی بدون شناخت امام زمانش بمیرد، به مرگ جاهلیت از دنیا رفته باشد؟ و هیچ عملی از او پذیرفته نشود؟

اگر مسئله حکومت، تنها جزئی در برابر اجزای دیگر شریعت، و یک باب از ابواب آن، و فصلی از فصول آن باشد، حتی چنانچه عمل فردی در خصوص این مسئله مقبول نیفتد، باید دیگر اعمالش مورد قبول قرار گیرد.

زیرا بین ابواب و اجزای شریعت، رابطة تقابلی یا تکاملی وجود ندارد.

مانند این‌که شخصی روزه بگیرد ولی نماز نخواند، یا یک روز نماز بخواند ولی روز دیگر نخواند، یا یک نماز واجب را به جای آورد ولی دیگری را ترک کند و مانند این‌ها. در همة این نمونه‌ها، معصیت بر طاعت اثر نمی‌گذارد و سیئه، حسنه را از بین نمی‌برد، بر همین اساس خداوند متعال فرموده است:

و آخرون اعترفوا بذنوبهم خلطوا عملاً صالحاً و آخر سیّئاً. 1

و دیگران هستند که به گناهان خود اعتراف کرده و کار شایسته را با [کاری] دیگر که بد است در آمیخته‌اند.

اما مسئلة حکومت، بر خلاف این مثال‌ها هم جزء مسائل عقیدتی و هم شریعت است و به پوشش هر دو در می‌آید. به همین سبب، اخلال در آن، موجب می‌شود تا مسلمان مرده، به مرگ جاهلی از دنیا برود، و اعمالش را از جملة پایه‌های شریعت و اعتقادات تهی سازد. 2

در پایان، باید دعای همیشگی‌مان، عباراتی باشد که امام صادق(ع) به زرارة بن اعین تعلیم فرمودند و آن این است:

اللهمّ عر‌ّفنی نفسک فإنّک إن لم تعرّفنی نفسک لم أعرف نبیّک، اللهمّ عرّفنی رسولک فإنّک إن لم تعرّفنی رسولک لم أعرف حجّتک، اللهمّ عرّفنی حجّتک فإنّک إن لم تعرّفنی حجّتک ضللت عن دینی.

خداوندا، خودت را به من بشناسان، که اگر خودت را به من نشناسانی، پیامبرت را نخواهم شناخت؛ خداوندا، رسولت را به من بشناسان که اگر رسولت را به من نشناسانی، حجتت را نخواهم شناخت؛ خداوندا، حجتت را به من بشناسان، که اگر حجتت را به من نشناسانی، از دینم گمراه خواهم شد. 3

 

پی نوشت ها :
1. سورة توبه (9)، آیة 102.
2. الإجتماع السیاسی الإسلامی، ص 20.
3. اهل‌البیت، ص 85.


نظر

الهه | 1:34 عصر - یکشنبه 89/10/26


   1   2      >